Hotel schoonmaak

Een schone omgeving moet een prioriteit zijn voor elk hotel. Een studie heeft aangetoond dat 70% van de klanten hygiëne en netheid als de belangrijkste factor beschouwen voor de keuze van een hotel. Hoteliers moet het schoonmaakbedrijf waarmee ze samenwerken dus met zorg selecteren, want het draagt bij aan de goede faam van het hotel.

Wij hebben meer dan 25 jaar ervaring in hotelschoonmaak en garanderen u gekwalificeerde schoonmaakteams die zijn opgeleid om aan alle eisen van de hotelsector te voldoen. Onze ervaren medewerkers beschikken bovendien over de modernste apparatuur, zoals de nieuwste generatie stofzuigers, zodat ze prestaties van uitstekende kwaliteit kunnen leveren die zullen bijdragen aan de tevredenheid van uw klanten.

Wilt u graag meer weten over onze prestaties? Neem dan snel contact met ons op voor een gratis prijsofferte voor de schoonmaak van uw hotel.

Onderhoud van de gemeenschappelijke delen

Zorgvuldig onderhoud van de gemeenschappelijke delen is belangrijk om het comfort en het welzijn van uw gasten te garanderen. Alle delen van het hotel vereisen dagelijks onderhoud. In onze diensten is bijgevolg de regelmatige schoonmaak van de liften, de gangen, de receptie, de keuken en bijkeuken inbegrepen.

Groene ruimten weerspiegelen de kwaliteit en het onderhoudsniveau van uw hotel. De gasten genieten ervan om rond te wandelen of even te verpozen in de hal of op het terras. Daarom staan wij ook in voor het dagelijks onderhoud van de groene ruimten, die netjes en uitnodigend moeten zijn.

Ons team van professionele medewerkers verwijdert ook het afval en houdt de omgeving van het hotel zorgvuldig schoon. In samenwerking met u zorgen wij voor de hygiëne en de naleving van de hotelnormen zodat elke gast van een uitzonderlijke ervaring geniet.

Wij zorgen ook voor de schoonmaak van de ramen. We gebruiken speciale producten voor uw ramen en spiegels, zodat ze altijd blinkend schoon zijn.

Om niets aan het toeval over te laten, gebruiken we bacteriewerende producten op alle oppervlakken en gevoelige plaatsen in elke ruimte van het hotel. Dit comfort zal het verschil maken en uw reputatie van kwaliteitsvol hotel dat aan alle wensen van de gasten voldoet nog versterken.

Hygiëne in de hotelkamers voor het welzijn van de klanten

Een schone hotelkamer zorgt ervoor dat uw gasten zich thuis voelen en goede herinneringen bewaren aan hun verblijf. Ze moeten dus grondig worden schoongemaakt voor de aankomst van de gasten en na hun vertrek. We besteden bijzondere zorg aan het onderhoud en het comfort van de kamers en de suites. De kamers stofzuigen, de vuilnisbakjes leegmaken en het tapijt stofzuigen zijn routinetaken die ons team met de grootste zorg uitvoert.

De toiletten in de hotelkamers zijn gevoelige plaatsen. De hygiëne en de netheid van het sanitair zijn essentieel voor de tevredenheid van de klanten en spelen een belangrijke rol in hun ervaring. Een grondige reiniging van de badkamers is voor ons een prioriteit. Een schone badkuip en een fris ruikende douche zijn een plezier voor uw klanten. Onze medewerkers vullen ook de voorraad toiletpapier en andere producten aan, zoals zeep, bekers, douchegel en shampoo.

Onze medewerkers vervangen de lakens en kussenslopen en zorgen voor de schoonmaak van het bedlinnen. Wij zien er ook op toe dat uw klanten elk dag nieuwe, schone en fris ruikende handdoeken ter beschikking hebben.

Wij zorgen ervoor dat koelkasten, minibars en microgolfovens op de kamers op elk moment schoon zijn. Dit om het comfort van uw hotelkamers nog te verhogen.

Uw hotel altijd onberispelijk schoon?


hotelgangen
3 sterren hotelkamer
schoonmaak badkamer hotelkamer